Łączna liczba wyświetleń

Dziękuję Wam za tak liczne odwiedziny i pozostawienie wielu miłych słów!

Translate

sobota, 29 marca 2014

Świecznik

Witam

Dziś pokażę Wam coś innego a mianowicie świecznik. Zrobiłam go ze starej małej szklaneczki. Jest to moja pierwsza praca zrobiona metodą decupage i myślę że nie wyszła źle. Jestem happy bo słyszałam że serwetki się targają na początku a mi tylko 1 motyw się potargał przez moją głypotę więc jest ok, teraz tylko muszę zakupić parę przydasi co mi pomogą ulepszyć moją pracę w tej dziedzinie i będę mogła zdobić kupione rzeczy :)

Oto mój świecznik:

tu bez zapalonej świeczki i wygląda ładnie



Tu zaś jest z zapoloną świeczką z zapalonym światłem oraz  po ciemku i niestety widać wszystkie niedoskonałości





Pozdrawiam serdecznie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz