Łączna liczba wyświetleń

Dziękuję Wam za tak liczne odwiedziny i pozostawienie wielu miłych słów!

Translate

poniedziałek, 20 maja 2013

Dla Siostry...

Witam

Dziś pokażę Wam kartkę, którą zrobiłam dle mojej Siostry z okazji urodzin. W planach było coś innego ale niestety z braku czasu jest tylko kartka. Moja Siostra ma ostatnio obsesję na punkcie sówek dlatego na kartce pojawiła się sowa w jednym z ulubionych jej kolorów czyli zieleni. Niestety moja sowa nie jest zbyt idealna bo narysowana przeze mnie :P ale najważniejsze, że bardzo podobała się Siostrze.

A oto kartka:


Pozdrawiam serdecznie :)

2 komentarze:

  1. Wspaniała sówka, ma bardzo mądre i ładne oczka:)) pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Eeee tam ja nie wiem Co Ty się w niej doszukujesz, nie umniejszaj sobie mnie urzekła od pierwszego widoku :D

    OdpowiedzUsuń