Łączna liczba wyświetleń

Dziękuję Wam za tak liczne odwiedziny i pozostawienie wielu miłych słów!

Translate

środa, 30 stycznia 2013

Mini LO

Witam

Zostało mi jeszcze jedno zdjęcie mojej Niuni, które miało być wykorzystane do kartki ale w końcu postanowiłam zrobić z tego LO w małej formie czyli 15x15 cm. W pracy wykorzystałam jako bazę arkusz papieru 15x15 oraz zdjęcie Niuni cała reszta wykorzystana w pracy to wszelakie ścinki dlatego zgłaszam ją na wyzwanie w scrap-ścinki. Wyzwanie wg kursu #3 wymogiem było zrobienie kwiatka wg kursu szczegóły znajdziecie na stronie scrap-ścinek:

http://scrap-scinki.blogspot.com/2013/01/wyzwanie-wg-kursu-3.html

A oto moje wypociny :)





Pozdrawiam serdecznie :)

5 komentarzy:

  1. Pięknie! Delikatnie i subtelnie:-).Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap-Ścinek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim skromnym zdaniem to nie wypociny ale przepiękna, delikatna praca!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna praca! Dziękuję za udział w ścinkowej zabawie z moim kursem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniejszy format, ale jak ciekawie wyszło :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na scrap-ścinkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za miłe słowa :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń